GYIK

Nem GYÍK :), hanem a Gyakran Ismételt Kérdések helye:

1. Szeretnék vásárolni egy terméket, de nem találom a honlapjukon, hogyan találhatom meg?

  • Webáruházunk rendelkezik szabadszavas keresővel, így Ön jobb oldalon fent, ebbe a rubrikába beírva a keresett termék nevét vagy egy részét, valószínűleg megtalálja a kérdéses terméket. Ezen kívül termékeinket megpróbáltuk könnyen értelmezhető kategóriákba és alkategóriákba sorolni, képekkel illusztrálva azokat. Amennyiben mégsem találná meg a keresett terméket, úgy az elérhetőség menüpont alatt bátran írjon nekünk és segítünk.

2. Hogyan tudok vásárolni a honlapjukon?

  • Be kell regisztrálni a főoldal jobb felső sarkában található "REGISZTRÁCIÓ" segítségével. Ezt a termékek összeválogatása után is megteheti de talán érdemesebb az elején végigmenni rajta.
  • Böngésszen a termékkategóriák között vagy ha van konkrét elképzelése, esetleg tudja a termékünk cikkszámát, úgy a jobb felső keresősávban szabadszavas kereséssel megtalálhatja a kívánt terméket.
  • A kívánt terméket a kosárba tudja helyezni és befejezheti, vagy folytathatja a vásárlást webáruházunkban. Megrendelés véglegesítése előtt mindenképpen elenőrizze a megrendelt termékeket, a megrendeelni kívánt mennyiségeket és a kiválasztott szállítási módot.
  • Zárja le a rendelést és küldej el részünkre. Köszönjük szépen.

3. Hogyan kapom meg az árut, amit rendeltem?

  • A hozzánk beérkezett rendeléseket minden esetben átnézzük, ellenőrizzük, majd emailben visszaigazoljuk Önnek manuálisan, tehát egy kis türelmet kérünk ezért Öntől. Köszönjük.
  • A rendelésben szereplő fizetési és szállítási opciónak megfelelően előkészítjük a csomagot kiküldésre.
  • A szállítást valamely általunk választott futárszolgálat végzi, mely házhoz viszi Önnek a rendelését.
  • Személyesen is átvehetőek a termékek előzetes időont egyeztetést követően Gyöngyösön és Szigetszentmiklóson egyaránt. Szigetszentmiklóson akár esti órákban is átveheti rendelését, ha máskor nem tudja (22:00-ig).
4. Hogyan fizethetek a megrendelt termékekért?
  • Megrendelését minden esetben emailben visszaigazoljuk.
  • Előre utalás választása esetén a visszaigazolás tartalmaza majd a teljes végösszeget, külön feltüntetve a szállítás költségét ha van.
  • Személyes átvétel esetén nem lesz a visszaigazolásban szállítási költség meghatározva, de bekérjük Öntől, hogy mikor tud érte jönni, hogy ennek függvényébe tudjuk kezelni a rendelését.

5. Hogyan hirdethetek a Kertészkuckó Magazinban?

  • Keressen fel bennünket emailben
  • Egyeztetünk a megjelenni kívánt anyagról (5 x 9 cm méretben. Ha van akkor az jó, ha nincs akkor tudunk készíteni felár ellenében)
  • Megbeszéljük az árat (Egyénre tudjuk szabni, hiszen nem ez a fő profilunk. Segíteni szeretnénk olyan cégeknek is, akik kisebb marketingköltséggel dolgoznak.)
  • Számlát állítunk ki a hirdetés költségéről
  • Megjelenik a hirdetése a következő számunkban, és fent is marad az oldalon, a hirdetéséhez hozzákapcsoljuk a Ön által megadott linket (weboldal, blog, stb.)
  • A Kertészkuckó Magazin "megjelenését" megosztjuk facebook oldalunkon és instagram követőinkkel egyaránt, így több ezer emberhez jut el a híre.

 

SZEMÉLYES ÁTVÉTELI PONTOKHOZ EGY KIS SEGÍTSÉG:

Gyöngyös: Deák Ferenc utca 21/2 (kattintson ide a térképért)

Szigetszentmiklós: Gyári út 5/D - hátsó szervízút (kattintson ide a térképért)