GYIK

Nem GYÍK :), hanem a Gyakran Ismételt Kérdések helye:

1. Szeretnék vásárolni egy terméket, de nem találom a honlapjukon, hogyan találhatom meg?

  • Webáruházunk rendelkezik szabadszavas keresővel, így Ön jobb oldalon fent, ebbe a rubrikába beírva a keresett termék nevét vagy egy részét, valószínűleg megtalálja a kérdéses terméket. Ezen kívül termékeinket megpróbáltuk könnyen értelmezhető kategóriákba és alkategóriákba sorolni, képekkel illusztrálva azokat. Amennyiben mégsem találná meg a keresett terméket, úgy az elérhetőség menüpont alatt bátran írjon nekünk és segítünk.

2. Hogyan tudok vásárolni a honlapjukon?

  • Be kell regisztrálni a főoldal jobb felső sarkában található "REGISZTRÁCIÓ" segítségével. Ezt a termékek összeválogatása után is megteheti de talán érdemesebb az elején végigmenni rajta.
  • Böngésszen a termékkategóriák között vagy ha van konkrét elképzelése, esetleg tudja a termékünk cikkszámát, úgy a jobb felső keresősávban szabadszavas kereséssel megtalálhatja a kívánt terméket.
  • A kívánt terméket a kosárba tudja helyezni és befejezheti, vagy folytathatja a vásárlást webáruházunkban. Megrendelés véglegesítése előtt mindenképpen elenőrizze a megrendelt termékeket, a megrendeelni kívánt mennyiségeket és a kiválasztott szállítási módot.
  • Zárja le a rendelést és küldje el részünkre.
  • Kapni fog egy automatikus visszaigazolást, ami csak jelzi, hogy megkaptuk rendelését
  • Átnézzük a rendelését, a rendelt termékek készleteit, majd a rendelésben kért fizetési módnak megfelelően visszaigazoljuk azt.
  • Ön a kapott visszaigazolásban vagy banki adatokat kap az utaláshoz vagy pedig egy linket a bankkártyás fizetéshez.
  • A beérkezett összegről mi kapunk értesítést, utána összekészítjük a csomagot melyet feladunk a kért szállítási módnak megfelelően.
  • Köszönjük szépen.

3. Hogyan kapom meg az árut, amit rendeltem?

  • A hozzánk beérkezett rendeléseket minden esetben átnézzük, ellenőrizzük, majd emailben visszaigazoljuk Önnek manuálisan, tehát egy kis türelmet kérünk ezért Öntől. Köszönjük.
  • A rendelésben szereplő fizetési és szállítási opciónak megfelelően előkészítjük a csomagot kiküldésre.
  • A szállítást a megrendelésben leadottak szerint intézzük.
    • Házhozszállítás általunk intézett futárszolgálattal: 2000 Ft
    • GLS csomagpontra történő szállítás: 1700 Ft
    • Pick Pack Pontra történő csomagküldés: 1500 Ft
    • Foxpost automatába történő csomagküldés: 990 Ft (amennyiben olyan terméket vagy mennyiséget rendel ami nem fér be a rekeszbe, felvesszük Önnel a kapcsolatot)
    • Utánvét nincsen: elég rosszak a tapasztalataink ezért kérem egyeztessen velünk emailben vagy viber üzenetben, facebook messengeren, stb. Lehet meg tudjuk oldani.
  • Személyesen is átvehetőek a termékek előzetes időont egyeztetést követően Gyöngyösön és Szigetszentmiklóson egyaránt. Szigetszentmiklóson akár esti órákban is átveheti rendelését, ha máskor nem tudja (22:00-ig).

4. Hogyan küldhetem vissza a megkapott terméket ha szeretnék elállni a vásárlástól?

  • A vásárlástól természetesen joga van elállni az után is, hogy kézhez kapta. Erre átvételtől számított 14 naptári nap áll rendelkezésére, hogy írásban jelezze ezért erről kérjük emailben írjon nekünk az info@kerteszkucko.hu email címre.
  • A visszaküldendő csomagot az Ön költségén kell visszajuttatni hozzánk az alábbi címre, ahogyan erről a törvény is rendelkezik. Az, hogy milyen futárszolgálattal teszi ezt meg, vagy esetleg személyesen hozza el nekünk, Önre bízzuk. Automatás csomagérkeztetést nem tudunk elfogadni.
    • Cím: Gordius Üzletház Kft. 2310 Szigetszentmiklós, Gyári út 5/D
  • A visszaküldendő termékeket sértetlen állapotban kell visszaküldeni. Az esetleges használatból eredő értékcsökkenést felszámítjuk.
  • A megrendelés során kifizetett teljes összeget azután tudjuk visszautalni/visszafizetni, miután a csomagot megkapjuk. Legkésőbb 14 naptári nap a hivatalos bejelentéstől számítva. Amennyiben a csomagot mi szállítjuk vissza úgy felszámoljuk ennek  a költségét, ami megegyezik a normál házhoszállítási díjszabásunkkal, függetlenül attól, hogy Ön automatába kérte vagy csomagpontra a rendelt terméket. Ezt az összeget levonjuk az utalt összegből és a különbözetet utaljuk vissza, erről a szállításról Ön számlát kap.
  • Személyes átvétel esetén történő elállás esetén is felszámítunk visszaszállítási díjat, ami megegyezik a normál házhoszállítási díjszabásunkkal, tekintve, hogy a személyes átvételi címek csak átvételi pontok, onnan futárral jön vissza a termék hozzánk, melyet az elállás miatt a vásárlónak kell megfizetnie. Ez alól a szigetszentmiklósi átvételi pontunk kivételt képez. (2310 Szigetszentmiklós, Gyári út 5/D)
  • Lehetőség van személyesen is elhozni a megadott címre a terméket, ebben az esetben meg lehet spórolni a visszaküldésből származó szállítási költséget. Ebben az esetben kérjük előzetesen jelezze, hogy mikor tudná hozni, hogy mi is tudjuk ezzel az időponttal tervezni. Email: info@kerteszkucko.hu
5. Hogyan fizethetek a megrendelt termékekért?
  • Megrendelését minden esetben emailben visszaigazoljuk, mivel átnézzük, hogy a rendelt termékek vannak e készleten.
  • Előre utalás választása esetén a visszaigazolás tartalmaza majd a teljes végösszeget, külön feltüntetve a szállítás költségét ha van és a céges illetve banki adatokat.
  • Bankkáryával is fizethet, ilyen esetben a rendeléskor lehet majd kiválasztani a szállítás módját, illetve itt jelezheti, hogy bankkárytával szeretne fizetni. A fizetéshez szükséges link a visszaigazolásban lesz benne.
  • Személyes átvétel esetén nem lesz a visszaigazolásban szállítási költség meghatározva, de bekérjük Öntől, hogy mikor tud érte jönni, hogy ennek függvényébe tudjuk kezelni a rendelését. Szintén előre utalással rendezheti a vételárat.

6. Hogyan hirdethetek a Kertészkuckó Magazinban?

  • Keressen fel bennünket emailben
  • Egyeztetünk a megjelenni kívánt anyagról (5 x 9 cm méretben. Ha van akkor az jó, ha nincs akkor tudunk készíteni felár ellenében)
  • Megbeszéljük az árat (Egyénre tudjuk szabni, hiszen nem ez a fő profilunk. Segíteni szeretnénk olyan cégeknek is, akik kisebb marketingköltséggel dolgoznak.)
  • Számlát állítunk ki a hirdetés költségéről
  • Megjelenik a hirdetése a következő számunkban, és fent is marad az oldalon, a hirdetéséhez hozzákapcsoljuk a Ön által megadott linket (weboldal, blog, stb.)
  • A Kertészkuckó Magazin "megjelenését" megosztjuk facebook oldalunkon és instagram követőinkkel egyaránt, így több ezer emberhez jut el a híre.

 

SZEMÉLYES ÁTVÉTELI PONTOKHOZ EGY KIS SEGÍTSÉG:

Gyöngyös: Deák Ferenc utca 21/2 (kattintson ide a térképért)

Szigetszentmiklós: Gyári út 5/D - hátsó szervízút (kattintson ide a térképért)