GYIK

Nem GYÍK :), hanem a Gyakran Ismételt Kérdések helye:

Szeretnék vásárolni egy terméket, de nem találom a honlapjukon, hogyan találhatom meg?

Webáruházunk rendelkezik szabadszavas keresővel, így Ön jobb oldalon fent, ebbe a rubrikába beírva a keresett termék nevét vagy egy részét, valószínűleg megtalálja a kérdéses terméket. Ezen kívül termékeinket megpróbáltuk könnyen értelmezhető kategóriákba és alkategóriákba sorolni, képekkel illusztrálva azokat. Amennyiben mégsem találná meg a keresett terméket, úgy az elérhetőség menüpont alatt bátran írjon nekünk és segítünk.

2. Hogyan tudok vásárolni a honlapjukon?

Be kell regisztrálni a főoldalon jobb felső sarokban található "REGISZTRÁCIÓ" segítségével. Utána a kívánt terméket a kosárba tudja helyezni és befejezheti, vagy folytathatja a vásárlást webáruházunkban. Megrendelés véglegesítése előtt mindenképpen elenőrizze a megrendelt termékeket és a kiválasztott szállítási módot.

3. Hogyan kapom meg az árut, amit rendeltem?

- A kosár tartalmának megtekintését követően, amennyiben nem szeretné folytatni a vásárlást, úgy a szállítás módját a megrendelés lezárásánál ki tudja választani, melyet majd meg kell megerősítenie. A szállítást valamely általunk választott futárszolgálat végzi, illetve személyesen is átvehető a rednelt és kifizetett termék(ek) előzetes egyeztetést követően Gyöngyösön és Szigetszentmiklóson egyaránt.

4. Hogyan fizethetek a megrendelt termékekért?

- Megrendelt termékeit előre utalás mellett tudjuk Önnek biztosítani, erről emailben kap információkat a megrendelés leadásáat követően. Szeretnénk felhívni kedves vásárlóink figyelmét, hogy utánvételesen nem szállítunk a rossz vásárlói tapasztalatok miatt - megértésüket köszönjük!