Vásárlói értékelések

Gyors pontos kiszállítás és információk mindezekről
Zolnai Zoltán, 2025-01-16
A terméket megkaptam rendesen. A mai napon vettem észre hogy selejt terméket kaptam. A fenyőfatalp közepén lennie kellenne egy fém tüskének ami központosan tartja a fát. Ebben nincsen. Kicsomagolásnál fel is tünt hogy mi az a öntési hiba, napokkal később kapcsoltam mikor megláttam az ugyan ilyen régi talpam a hogy selejtet kaptam. Holnap hívom őket ilyenkor mit lehet tenni. Számla már nincsen meg. Ha korrektek cserélik, vagy küldenek egy másikat.
Anonim vásárló, 2024-12-17
pontosan érkezett jól volt csomagolva
Kisné Ricsóy Márta, 2024-12-16
Gyorsan szakszerűen megérkezett az áru! Megvagyok elégedve!
Anonim vásárló, 2024-12-11
Nem kaptam meg a cuccot!
Treml István, 2024-11-25
Tisztelt Treml István, nem igazán érthető az 1-es értékelés mivel Ön jelezte felénk, hogy elfelejtette átvenni és kérte, hogy adjuk fel újra!! tehát az 1-es értékelés Önt minősíti. Érdemes lenne ezen elgondokozni picit.
kerteszkucko.hu
T.Cím. Az áruk minőségével, és választási lehetőséggel elégedett vagyok. A számla előre fizetéséhez képest gyorsabb kiszállítás illetve. átvétel lenne szükséges mert a fizetésből számított átvétel ideje túl sok ez alatt az árut nem tudom használni késő kerül a bírtokomba
Zsófi Miklós, 2024-11-12
Jó ár, gyors szállítás.
Kiss Gábor, 2024-11-04
Az ügyfélszolgálat nem rendelkezik telefonnal, így csak e-mailban tudtam egyeztetni. E-mailen segítőkészek voltak, megoldódott, de egyreübb lett volna telefonon.
Anonim vásárló, 2024-10-15
Tisztelt Sztanev Bertalan, nem igazán értjük a 4-es értékelést. Weboldalunkon egyértelműen le van írva az elérhetőség menüpont alatt, hogy nem üzemeltetünk telefonos ügyfélszolgálatot. Ennél világosabban nem is tudjuk ezt feltüntetni. Ön emailben elküldött részünkre egy KÉRÉST, melynek megfelelően tájékoztattuk is Önt és módosítottuk is a rendelését, hogy úgy kapja meg a rendelt termékeket ahogyan kérte. Véleményünk szerint ez már egy olyan cselekedet ami köszönetet érdemelne nem negatív pontszámot. Tehát Ön azért adott rosszabb értékelést mert nem tettünk eleget olyan szolgáltatásnak melyet nem is vállaltunk. Érdekes... minden esetre örülünk, hogy a termékek épségben megérkeztek. További minden jót kívánunk Önnek.
kerteszkucko.hu
A termékek ára kedvező. Nagyon pozitívan értékelem a személyes átvétel lehetőségét.
Anonim vásárló, 2024-09-27
Gyorsítani kéne a webáruház működését! Mind a számla/díjbekérő kiállítását, mind a termék postázását illetően! Egyébként a termék rendben megérkezett. (9 nap alatt) Más helyek egy hasonló megrendelést másnapra szállítanak. ...és ez nagy különbség ám! ;)
Anonim vásárló, 2024-08-21
Tisztelt Póta Levente, Ön 6-án adta le a rendelését melyet 7-én fizetett ki délután 15:00 után ezért aznap már nem tudtunk az Ön rendelésével foglalkozni. 8-án kezdtük feldolgozni a rendelését úgy, hogy 10-től mi már szabadságon leszünk. Rendelés leadásánál elfogadta a 10 munkanapos szállítási határidőt, tehát bőven benne voltunk a vállalt határidőben nem beszélve arról, hogy az Ön rendelését MÁR SZABADSÁGUNK IDEJE ALATT ADTUK FEL!! Az pedig, hogy az Ön által választott legköltséghatékonyabb Foxpost milyen gyors vagy lassú, azt nyilván Önnek is tudnia kell ha őket választotta, nem beszélve arról, hogy hozzájuk nem járunk minden nap, ezért is van a 10 munkanapos határidő megadva. Nem mi vagyunk a futárcég, mi is csak felhasználói vagyunk a rendszerüknek, de a vevő választja ki melyik csatornánkon szeretné megkapni. A házhozszállítás igaz talán drágább, de SOKKAL gyorsabb. Esetleg próbálja meg az EMAG-nál, ott sokkal lassabb, pedig sokkal nagyobb cég, de vélhetően egy olyan cég akit említ és másnapra szállít, vélhetően nem foglalkozna Önnel még a szabadsága idején sem... mi igen... és ez nagy különbség ám!!! :) :) Örülünk, hogy a termékek megfelelnek.
kerteszkucko.hu
Minden rendben volt. Gyors,, pontos.
Attila Rizsányi, 2024-08-14
Nagyon gyorsan kiszállították a megrendelésemet. Ezuton is szeretném megköszönni!
Makara Tiborné, 2024-08-07
Minden rendben ment!
Szabó-Czibolya Anett, 2024-07-05
Azt küldték amit rendeltem és gyorsan.
Balla Zsolt, 2024-06-26
Sokat kellett várnom a rendelésemre. Nem kaptam meg a pohárkészletet amit ajándék miatt rendeltem. Talán hatékonyabban kéne a megrendeléseket teljesíteni. A pozitívum hogy amit kaptam az rendben volt.
Metzger László, 2024-06-25
A J18 permetező alkatrészek teljesen jó minőségűek és méret pontosak.
Ács Gábor, 2024-06-03
Csak előre fizetés lehetséges, a vevő emailjaira nem reagálnak. 11 napra szallitottak!
Anonim vásárló, 2024-05-29
Egyszerű rendelés, gondos csomagolás, praktikus szállitás (Foxpost). Jó ár-érték arány.
Tüh Annamária, 2024-05-23
Minden rendben volt. Kerestek emailben mivel nem lehetett azt a szállítási módot alkalmazni amelyet rendeleskor megadtam. Megbeszeltünk egy másikat és kb 2 nap múlva at is tudtam venni a megrendelest.
Pataki Beáta, 2024-05-22
Sajnos még nem kaptam meg a rendelésemet. Így nem tudok pozitívan értékelni. A vásárlás után kaptam egy e-mailt, hogy a csomagomat átadták a futár szolgálatnak és legyek türelemmel. Én türelmes vagyok de ez azért már kicsit sok. Továbbá javasolnám, hogy ha már át adják a futár szolgálatnak a rendelésem legalább közölhetnék melyik futár szolgálat fogja kézbesítési, és hogy mikorra várható a kézbesítés.
Kósa Attila, 2024-05-21
Tisztelt Kósa Attila, köszönjük értékélését, bár nem igazán érthető, hiszen rendelés leadásakor Ön elfogadta a tényt, hogy a szállítási határidő akár 10 munkanap is lehet. Az Ön csomagjának a szállítási határideje a Pünkösd hétfőt is figyelembe véve május 28-án jár le, azaz még most is időben lennénk. Ön május 21-én már reklamál és ítélkezik. Nincs ezzel baj, mások vagyunk. Azért fura ez, mert ha valami annyira sürgős, hogy az elfogadott határidőt sem képes végigvárni, akkor miért nem veszi meg a terméket egy közeli boltban? Lehet drágább, az is lehet, hogy nincsen készleten, de ha már elfogadta a 10 napos határidőt, legalább megvárná, mielőtt kritizál valamit. Másfelől a futárcég nem mi vagyunk. Szép napot Önnek.
kerteszkucko.hu