Vásárlói értékelések
Az ügyfélszolgálat nem rendelkezik telefonnal, így csak e-mailban tudtam egyeztetni. E-mailen segítőkészek voltak, megoldódott, de egyreübb lett volna telefonon.
Tisztelt Sztanev Bertalan, nem igazán értjük a 4-es értékelést. Weboldalunkon egyértelműen le van írva az elérhetőség menüpont alatt, hogy nem üzemeltetünk telefonos ügyfélszolgálatot. Ennél világosabban nem is tudjuk ezt feltüntetni. Ön emailben elküldött részünkre egy KÉRÉST, melynek megfelelően tájékoztattuk is Önt és módosítottuk is a rendelését, hogy úgy kapja meg a rendelt termékeket ahogyan kérte. Véleményünk szerint ez már egy olyan cselekedet ami köszönetet érdemelne nem negatív pontszámot. Tehát Ön azért adott rosszabb értékelést mert nem tettünk eleget olyan szolgáltatásnak melyet nem is vállaltunk. Érdekes... minden esetre örülünk, hogy a termékek épségben megérkeztek. További minden jót kívánunk Önnek.
A termékek ára kedvező. Nagyon pozitívan értékelem a személyes átvétel lehetőségét.
Gyorsítani kéne a webáruház működését! Mind a számla/díjbekérő kiállítását, mind a termék postázását illetően! Egyébként a termék rendben megérkezett. (9 nap alatt) Más helyek egy hasonló megrendelést másnapra szállítanak. ...és ez nagy különbség ám! ;)
Tisztelt Póta Levente, Ön 6-án adta le a rendelését melyet 7-én fizetett ki délután 15:00 után ezért aznap már nem tudtunk az Ön rendelésével foglalkozni. 8-án kezdtük feldolgozni a rendelését úgy, hogy 10-től mi már szabadságon leszünk. Rendelés leadásánál elfogadta a 10 munkanapos szállítási határidőt, tehát bőven benne voltunk a vállalt határidőben nem beszélve arról, hogy az Ön rendelését MÁR SZABADSÁGUNK IDEJE ALATT ADTUK FEL!! Az pedig, hogy az Ön által választott legköltséghatékonyabb Foxpost milyen gyors vagy lassú, azt nyilván Önnek is tudnia kell ha őket választotta, nem beszélve arról, hogy hozzájuk nem járunk minden nap, ezért is van a 10 munkanapos határidő megadva. Nem mi vagyunk a futárcég, mi is csak felhasználói vagyunk a rendszerüknek, de a vevő választja ki melyik csatornánkon szeretné megkapni. A házhozszállítás igaz talán drágább, de SOKKAL gyorsabb. Esetleg próbálja meg az EMAG-nál, ott sokkal lassabb, pedig sokkal nagyobb cég, de vélhetően egy olyan cég akit említ és másnapra szállít, vélhetően nem foglalkozna Önnel még a szabadsága idején sem... mi igen... és ez nagy különbség ám!!! :) :) Örülünk, hogy a termékek megfelelnek.
Minden rendben volt. Gyors,, pontos.
Nagyon gyorsan kiszállították a megrendelésemet. Ezuton is szeretném megköszönni!
Minden rendben ment!
Azt küldték amit rendeltem és gyorsan.
Sokat kellett várnom a rendelésemre. Nem kaptam meg a pohárkészletet amit ajándék miatt rendeltem. Talán hatékonyabban kéne a megrendeléseket teljesíteni. A pozitívum hogy amit kaptam az rendben volt.
A J18 permetező alkatrészek teljesen jó minőségűek és méret pontosak.
Csak előre fizetés lehetséges, a vevő emailjaira nem reagálnak. 11 napra szallitottak!
Egyszerű rendelés, gondos csomagolás, praktikus szállitás (Foxpost). Jó ár-érték arány.
Minden rendben volt. Kerestek emailben mivel nem lehetett azt a szállítási módot alkalmazni amelyet rendeleskor megadtam. Megbeszeltünk egy másikat és kb 2 nap múlva at is tudtam venni a megrendelest.
Sajnos még nem kaptam meg a rendelésemet. Így nem tudok pozitívan értékelni. A vásárlás után kaptam egy e-mailt, hogy a csomagomat átadták a futár szolgálatnak és legyek türelemmel. Én türelmes vagyok de ez azért már kicsit sok. Továbbá javasolnám, hogy ha már át adják a futár szolgálatnak a rendelésem legalább közölhetnék melyik futár szolgálat fogja kézbesítési, és hogy mikorra várható a kézbesítés.
Tisztelt Kósa Attila, köszönjük értékélését, bár nem igazán érthető, hiszen rendelés leadásakor Ön elfogadta a tényt, hogy a szállítási határidő akár 10 munkanap is lehet. Az Ön csomagjának a szállítási határideje a Pünkösd hétfőt is figyelembe véve május 28-án jár le, azaz még most is időben lennénk. Ön május 21-én már reklamál és ítélkezik. Nincs ezzel baj, mások vagyunk. Azért fura ez, mert ha valami annyira sürgős, hogy az elfogadott határidőt sem képes végigvárni, akkor miért nem veszi meg a terméket egy közeli boltban? Lehet drágább, az is lehet, hogy nincsen készleten, de ha már elfogadta a 10 napos határidőt, legalább megvárná, mielőtt kritizál valamit. Másfelől a futárcég nem mi vagyunk. Szép napot Önnek.
Várakozásomon felül, rendkívül gyorsan megkaptam az árut, ami szezonban nekem létkérdés. - A J leszúró tüske kiváló minőségű, praktikus termék.
A termékkel maximálisan elégedett vagyok, de jó volna, ha a foxpost "szolgáltatást" kivennék a lehetséges szállítási módokból! Négy nappal az automatába helyezést követően, sikerült begyűjteni a csomagomat! Az áraik emelkedésével, arányosan csökken a színvonal! Az volna a minimum a foxpost részéről, hogy visszatérítenék a szállítási díjat, sűrű elnézést kérő üzenetek mellett.
Üdvözlöm. Igen, a foxpost minősítésével maximálisan egyetértünk, azonban mivel sokan így igénylik a szállítást, ezért biztosítani fogjuk számukra. Eleve azt kel feltételeznünk, hogy aki foxpost szállítást kér, az ismeri őket és tisztában van azzal, hogy olykor a leglassabb szállítási megoldás, még ha kényelmes, akkor is. Packeta-t javasoljuk helyette. Ott is van automatás megoldás ha nem tud valaki nyitvatartási időben bemenni egy csomagpontra. Örülünk, hogy a termékekkel elégedett.
A vásárlás nagyon gyorsan lezajlott, minden rendben ment, csak számlát nem kaptam sem a csomagban, sem e-mailben.
Tisztelt Schvéderné Horváth Mária. Köszönjük a pozitív értékelést. A számla emailben fog majd menni, ugyanis a törvény által van rá 8 napos határidő és ezért egy napon szoktuk elkészíteni az utalásos számlákat, ahogyan az öné is majd határidőn belül fog menni. A lényeg, hogy épségben megérkeztek a termékek. Köszönjük a vásárlást.
Gyors,pontos!Elégedett vagyok!
teljesen megvagyok elégedve
A hiányos szállítás tényét 3 ed esetben jeleztem kérem arra reagáljanak.
Bankkártyás fizetés hosszadalmas ( 4 nap ) Nem jelenítik meg a raktárkészletet, így nem derül ki a rendelésnél, hogy megkapom-e a rendelt terméket vagy nem.
Tisztelt Tóth László. A bankkártyás fizetésnél is, mint ahogyan az összes többinél is fel van tüntetve, hogy a raktárkészlet ellenőrzése után küldjük ki a visszaigazolást a fizetéshez szükséges adatokkal. Ez időt vesz igénybe és a bankkártyás fizetésnél külön fel van tüntetve, hogy nem automatikus a visszaigazolás, hanem manuálisa generáljuk. A fizetéshez szükséges teendőket tartalmazó visszaigazolásban pedig már EGYÉRTELMŰEN FEL VAN TÜNTETVE MINDEN TERMÉK AMIT KAPNI FOG TEHÁT KIDERÜL, HOGY MEGKAPJA-E A RENDELT TERMÉKET VAGY SEM! A rendelés menete pedig szintén felé van tüntetve weboldalunkon.